קורס עיצוב גרפי ומעבר לדיגיטל כמעצב UI/UX

הקורס הקרוב:

עיצוב גרפי ואיפיון חוויית משתמש

הקורס הקרוב

מחיר הקורס

18,000 ₪ + מע"מ
משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

נושאי הלימוד

  • חלק ראשון: 11 מפגשים בנושא תוכנות

    במהלך הקורס תלמדו לעצב ולאפיין עם התכנות המובילות בעולם חווית משתמש, אנו שמים דגש מיוחד על שימוש בתכנות מתאימות לשתי מערכות ההפעלה שיאפשרו לכם להשתמש בהן בזמן הלימודים ואחריהן.

    במהלך הקורס נלמד את התוכנות הבאות:

    ✔ Photoshop: תוכנת הדגל של Adobe CC, המאפשרת יצירת פתרונות דיגיטליים מורכבים ועיבוד תמונה.
    ✔ Illustrator : התוכנה הקלאסית של Adobe המאפשרת יצירת פתרונות וקטורים, אילוסטרציות, אייקונים והכנה לעיצוב ממשקים ב- פוטושופ.
    ✔ Figma : התוכנה שכבשה את עולם העיצוב הדיגיטלי, תוכנת Web לאפיון מוצרים, עיצוב ממשקים ו- Prototyping ,ללא צורך בתוכנות צד שלישי.

  • חלק שני: 26 מפגשים – בנושא עיצוב בסיסי

    במהלך חלק זה, נלמד את יסודות העיצוב הגרפי, נלמד את יסודות אפיון חווית המשתמש המהווים חלק בלתי נפרד מתפקיד המעצב ולבסוף נלמד כיצד להביא לידי ביטוי מכלול של אלמנטים גרפיים היוצרים שפה מיתוגית.

    ✔ יסודות העיצוב הדיגיטלי:

    קומפוזיציה – כיצד ניתן לשלב רכיבים שונים על גבי המסך אחד לצד השני בהיבטים צורניים. גיאומטריים (כיצד הם משתלבים ו-תומכים אחד בשני) ו-היררכיים (התייחסות לחשיבות שלהם על גבי המסך).

    צבע – כיצד ניתן להתאים צבעים למוצרים דיגיטליים, לשלב בין צבעי מותג לצבעים פונקציונליים (התומכים בממשק) ומה המשמעות של הצבעוניות שבחרנו למשתמשי הקצה שלנו.
    טיפוגרפיה – נלמד באילו פונטים מומלץ להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות (מחשבים, טלפונים חכמים ומכשירי מגע), כיצד משפיעה הטיפוגרפיה על העיצוב שלנו, על היררכית המידע ועל נוחות הקריאה וההבנה של משתמשי הקצה שלנו.

    ✔ יסודות האפיון:

    היכרות עם תפקיד המאפיין: היכן נמצא הקו המשיק בין עבודת המאפיין והמעצב, חלוקת האחריות בתהליכי העבודה ומודלים שונים לשילוב בין עיצוב לאפיון.
    תהליכים קוגניטיביים – אינטראקציית אדם מחשב: בשיעור זה נבין כיצד בנייה נכונה של היררכית תכנים ושימוש בעקרונות מבוססים מחקרית כמו פסיכולוגיית הגשטלט, תיאוריית עיבוד מידע ותפיסה מרחבית מסייעים למשתמש להתמודד עם עומס תוכן ועוזרים להניע לפעולה. עקרונות אלה הם למעשה הבסיס התיאורטי לעיצוב ממשק פשוט, נוח לשימוש וקל לעיכול.
    ארכיטקטורת מידע ופקדים: בשיעור נלמד את יסודות תכנון ארכיטקטורת המידע. נעבור על מבנה מידע, ניווט ואוריינטציה. נלמד כיצד לבנות מנוע חיפוש וכיצד לתכנן עמוד תוצאות ועמוד מוצר שמובילים לפעולה ומייצרים ערך למשתמש הקצה ולבעל האתר.
    מחקר מקדים ופרסונות: במהלך השיעור נלמד את סוגי המחקרים השונים, כיצד ניגשים לכל אחד מהמחקרים, כיצד מייצרים פרסונות, תרחישי ותסריטי שימוש ועוד.

    ✔ יצירת שפה גרפית:

    עבודה עם גריד
    בחירת פלטה צבעונית התומכת במותג וב-היבטים פונקציונליים.
    בחירת פונטים ומשקלים נכונים.
    שימוש באלמנטים גרפיים מותאמים.
    יצירת שפה אייקונית.

  • חלק שלישי: 14 מפגשים – עיצוב דיגיטל UX/UI

    בחלק זה נלמד מגוון נושאים מעולם העיצוב הדיגיטלי UI/UX

    במהלך חלק זה נלמד:
    ✔ על תהליכי העבודה משלב המחקר, האפיון, העיצוב והתכנות
    ✔ חשיבה יצירתית, עיצוב במרחב פתרונות דיגיטליים במרחב באמצעות שימוש במציאות רבודה
    ✔ עיצוב אנימציות בממשקים
    ✔ 
    טכנולוגיה ועיצוב
    ✔ 
    טרנדים ומקורות השראה
    ✔ 
    עיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים למכשירי מגע
    ✔ עיצוב רספונסיבי
    ✔ אנליטיקס למעצבים: איסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועה ואמצעי המכירות.
    ✔ הכנה לשוק העבודה
    ✔ סדנת מנטורינג ותכנון קריירה
    ✔ פיתוח למעצבים: עולם הקוד והפיתוח ועל תפקיד המפתח בתהליך יצירת המוצר.
    ✔ אינפוגרפיקה: אפיון ממשק אסתטי ושימוש באינפוגרפיה ככלי להעברת מידע.
    ✔ סדנת דאשבורד

רוצים לקחת את הקריירה שלכם לשלב הבא?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור