הקורס הקרוב:
Elad Campus (נטקראפט אקדמי) הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.
קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.
We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.
קורס עיצוב גרפי UI/UX
באלעד קמפוס (נטקראפט אקדמי) פיתחנו קונספט לימודים חדשני של לימודי עיצוב גרפי המותאמים למוצרים דיגיטליים.
הרעיון שלנו הוא פשוט להתמקד בזמן הלימודים במה שיידרש מכם לאחריהם ובכך להכין אתכם באופן אופטימלי לקראת השתלבותכם בתעשייה.
לכן, אצלנו תוכלו ליהנות מתכנית לימודים ייחודית המשלבת לימודי אפיון חווית משתמש תוך כדי לימודי העיצוב ותאפשר לכם בסיום הלימודים להיות מאפייני ומעצבי חווית משתמש!
איך זה יבוא לידי ביטוי? במהלך הלימודים נלמד אתכם תהליכי עבודה מתודולוגיים ממש כמו שעובדים בתעשיה ולכן כל תרגיל ופרויקט שתעצבו במהלך הלימודים יתחיל משלב המחקר, אפיון עיצוב והכנת Prototype אינטראקטיבי.
הקורס מתמקד בפן הוויזואלי של חווית המשתמש. מטרתו להעניק כלים פרקטיים והבנה ביצירת ממשק קריאטיבי וחדשני.
במהלך השנה נלמד מספר קורסי ליבה כגון, יסודות העיצוב הדיגיטלי, טיפוגרפיה דיגיטלית, עיצוב רספונסיבי מותאם לשלושת הפלטפורמות המובילות ( Web, Touch, Mobile ), עיצוב למובייל והבנה מעמיקה של 2 מערכות ההפעלה ( Ios & Android ), יצירת שפה גרפית ( Design System ), עיצוב במציאות רבודה ועוד.
במהלך הלימודים תאפיינו ותעצבו פרויקטים מגוונים שיאפשרו לכם התנסות בעיצוב מוצרים דיגיטליים תוך כדי הלימודים במטרה להתעמק בכל נושא ולייצר במהלך הלימודים פרויקטים מגוונים לתיק העבודות שלכם.
תלמדו לאפיין ולעצב אתרים נגללים, עמודי נחיתה, באנרים אינטרקטיביים, אנימציות HTML לאתרים, אתרים רספונסיביים המותאמים ל- Web ,Tablets, Mobile ועוד.
הלימודים יכולים להתאים לכל מי שחולם להיות מעצב דיגיטל, בין אם זה אתרים רספונסיביים, אפליקציות ועד מערכות וממשקים מורכבים בעולם הדיגיטלי.
52 מפגשים
4 שעות כל מפגש,
17:00-21:00
משך הלימודים: 13 חודשים (מפגש אחת לשבוע)
+ 5 מפגשים (20 שעות) סדנת הכנה לשוק העבודה
במהלך הקורס נלמד את התוכנות הבאות: ✔ Photoshop: תוכנת הדגל של Adobe CC, המאפשרת יצירת פתרונות דיגיטליים מורכבים ועיבוד תמונה. ✔ אדובי XD : התוכנה המשלימה והעדכנית של אדובי המאפשרת אפיון ועיצוב ממשקים ויקטוריים. ✔ Illustrator : התוכנה הקלאסית של Adobe המאפשרת יצירת פתרונות וקטורים, אילוסטרציות, אייקונים והכנה לעיצוב ממשקים ב- פוטושופ. ✔ Invision : תוכנת Prototyping המאפשרת הדמיית […]
במהלך הקורס נלמד את התוכנות הבאות:
✔ Photoshop: תוכנת הדגל של Adobe CC, המאפשרת יצירת פתרונות דיגיטליים מורכבים ועיבוד תמונה.
✔ אדובי XD : התוכנה המשלימה והעדכנית של אדובי המאפשרת אפיון ועיצוב ממשקים ויקטוריים.
✔ Illustrator : התוכנה הקלאסית של Adobe המאפשרת יצירת פתרונות וקטורים, אילוסטרציות, אייקונים והכנה לעיצוב ממשקים ב- פוטושופ.
✔ Invision : תוכנת Prototyping המאפשרת הדמיית והצגת פתרונות דיגיטליים, הכנה לפיתוח, יצירת Style Guides.
✔ אקשור: התוכנה המקצועית לאפיון חווית משתמש ויצירת Prototype.
✔ יסודות העיצוב הדיגיטלי: קומפוזיציה – כיצד ניתן לשלב רכיבים שונים על גבי המסך אחד לצד השני בהיבטים צורניים. גיאומטריים (כיצד הם משתלבים ו-תומכים אחד בשני) ו-היררכיים (התייחסות לחשיבות שלהם על גבי המסך). צבע – כיצד ניתן להתאים צבעים למוצרים דיגיטליים, לשלב בין צבעי מותג לצבעים פונקציונליים (התומכים בממשק) ומה המשמעות של הצבעוניות שבחרנו למשתמשי הקצה שלנו. טיפוגרפיה […]
✔ יסודות העיצוב הדיגיטלי:
קומפוזיציה – כיצד ניתן לשלב רכיבים שונים על גבי המסך אחד לצד השני בהיבטים צורניים. גיאומטריים (כיצד הם משתלבים ו-תומכים אחד בשני) ו-היררכיים (התייחסות לחשיבות שלהם על גבי המסך).
צבע – כיצד ניתן להתאים צבעים למוצרים דיגיטליים, לשלב בין צבעי מותג לצבעים פונקציונליים (התומכים בממשק) ומה המשמעות של הצבעוניות שבחרנו למשתמשי הקצה שלנו.
טיפוגרפיה – נלמד באילו פונטים מומלץ להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות (מחשבים, טלפונים חכמים ומכשירי מגע), כיצד משפיעה הטיפוגרפיה על העיצוב שלנו, על היררכית המידע ועל נוחות הקריאה וההבנה של משתמשי הקצה שלנו.
✔ יסודות האפיון:
היכרות עם תפקיד המאפיין: היכן נמצא הקו המשיק בין עבודת המאפיין והמעצב, חלוקת האחריות בתהליכי העבודה ומודלים שונים לשילוב בין עיצוב לאפיון.
תהליכים קוגניטיביים – אינטראקציית אדם מחשב: בשיעור זה נבין כיצד בנייה נכונה של היררכית תכנים ושימוש בעקרונות מבוססים מחקרית כמו פסיכולוגיית הגשטלט, תיאוריית עיבוד מידע ותפיסה מרחבית מסייעים למשתמש להתמודד עם עומס תוכן ועוזרים להניע לפעולה. עקרונות אלה הם למעשה הבסיס התיאורטי לעיצוב ממשק פשוט, נוח לשימוש וקל לעיכול.
ארכיטקטורת מידע ופקדים: בשיעור נלמד את יסודות תכנון ארכיטקטורת המידע. נעבור על מבנה מידע, ניווט ואוריינטציה. נלמד כיצד לבנות מנוע חיפוש וכיצד לתכנן עמוד תוצאות ועמוד מוצר שמובילים לפעולה ומייצרים ערך למשתמש הקצה ולבעל האתר.
מחקר מקדים ופרסונות: במהלך השיעור נלמד את סוגי המחקרים השונים, כיצד ניגשים לכל אחד מהמחקרים, כיצד מייצרים פרסונות, תרחישי ותסריטי שימוש ועוד.
✔ יצירת שפה גרפית:
עבודה עם גריד
בחירת פלטה צבעונית התומכת במותג וב-היבטים פונקציונליים.
בחירת פונטים ומשקלים נכונים.
שימוש באלמנטים גרפיים מותאמים.
יצירת שפה אייקונית.
במהלך חלק זה נלמד: ✔ על תהליכי העבודה משלב המחקר, האפיון, העיצוב והתכנות ✔ חשיבה יצירתית, עיצוב במרחב פתרונות דיגיטליים במרחב באמצעות שימוש במציאות רבודה ✔ עיצוב אנימציות בממשקים ✔ טכנולוגיה ועיצוב ✔ טרנדים ומקורות השראה ✔ עיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים למכשירי מגע ✔ עיצוב רספונסיבי ✔ אנליטיקס למעצבים: איסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועה ואמצעי המכירות. ✔ הכנה […]
במהלך חלק זה נלמד:
✔ על תהליכי העבודה משלב המחקר, האפיון, העיצוב והתכנות
✔ חשיבה יצירתית, עיצוב במרחב פתרונות דיגיטליים במרחב באמצעות שימוש במציאות רבודה
✔ עיצוב אנימציות בממשקים
✔ טכנולוגיה ועיצוב
✔ טרנדים ומקורות השראה
✔ עיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים למכשירי מגע
✔ עיצוב רספונסיבי
✔ אנליטיקס למעצבים: איסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועה ואמצעי המכירות.
✔ הכנה לשוק העבודה
✔ סדנת מנטורינג ותכנון קריירה
✔ פיתוח למעצבים: עולם הקוד והפיתוח ועל תפקיד המפתח בתהליך יצירת המוצר.
✔ אינפוגרפיקה: אפיון ממשק אסתטי ושימוש באינפוגרפיה ככלי להעברת מידע.
✔ סדנת דאשבורד