קורס ניהול והובלת חדשנות

תהליך הפיתוח שלכם לאנשי מקצוע מובילים וטובים יותר

הקורס הקרוב:

הקורס הקרוב

מחיר הקורס

4,900 ש"ח + מעמ
משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

נושאי הלימוד

  • מבוא לניהול חדשנות

    במפגש הראשון נכיר זה את זה ואת הארגונים השונים מהם הגענו לכאן.
    גדי מיקלס מנהל הקורס יספר על עצמו, ויש הרבה מה לספר. יחד נבין מהי חדשנות, מדוע היא חשובה ומי הוא מנהל החדשנות בארגון.

    נדון באסטרטגיות הפעולה השונות של מנהלי החדשנות בארגונים, ונדבר על קבוצות החדשנות השונות בעולם, ומה מאפיין אותם באספקטים של טכנולוגיה, שוק ופוטנציאל מסחרי.

    וכמובן, איך לא -נציג את הפרויקט המרתק עליו תעבדו לאורך הקורס

  • פיתוח ועידוד יצירתיות ותהליכי חשיבה מחוץ לקופסא ובתוך הקופסא

    במפגש זה נדון בשאלה המיתולוגית האם ניתן ללמוד חדשנות ויצירתיות, ולאחר שנענה על כך, נלמד שיטות לפיתוח ועידוד יצירתיות, נדון בתהליכי סיעור מוחות ונבין מה ניתן לעשות כדי לייצר סביבת חדשנות אפקטיבית. נדבר על חשיבה מחוץ לקופסא וכיצד ניתן לשפר את התהליך, ומצד שני נדבר על חשיבה בתוך הקופסא ועקרון העולם הסגור אשר מהווה מקור נפלא למרבית ההמצאות והמוצרים החדשניים בעולם

  • חשיבה בתוך הקופסא- תבניות עבודה והתנסות מעשית

    אז מה היא חשיבה שיטתית המצאתית (S.I.T) ומהן תבניות החשיבה עליהן שיטה זו מבוססת? כיצד נוכל לרתום את השיטה הזו לתהליכי רעיונאות ויזמות בפרט בעולם המקצועי ואף בעולם האישי? במפגש הזה אף נקיים סדנת התנסות מעשית בשיטה ונראה כיצד ניתן ליישם אותה לפתרון בעיות מהעולם האמיתי.

  • תהליכי ניהול מוצר בסביבת ביג דאטה ועולם החדשנות

    במפגש הזה נדבר על התהליך והחשיבות המכרעת שלו ביישום חדשנות בפרויקט, במוצר, בקמפיין או בארגון בכלל. נדון בהגדרת הבעיה העסקית הנכונה וכיצד לעשות זאת נכון. נדבר על יצירת ערך, אולי הדבר החשוב ביותר בעידן הנוכחי, ונראה דרכים רבות ליצירת ערך בארגונים שלכם ו/או עבור הלקוחות שלכם, כולל דיון בנושא הסגמנטציה וחווית הלקוח. נדבר על מושגי יסוד בחשיבה אנליטית וכיצד ליישם אותה בתהליכי העבודה שלנו, נסקור כלים שונים למחקרי שוק, ונראה כיצד חדשנות כאסטרטגיה ניהולית כוללת לוקחת בחשבון את כל האספקטים הללו. נדון גם בניהול מוכוון יעדים, אובייקטים ותוצאות מפתח (okr) וכיצד זה מתקשר לעולם היזמי, ואף ננתח רעיונות ומיזמים שונים על פי תהליך ה- swot היזמי.

  • טכנולוגיות פורצות דרך, האומנם?

    נסקור בהרחבה ובביקורתיות את הטרנדים החמים ביותר בתחום, וחשוב מכך – נבין מדוע זה עדיין לא מספיק טוב, מה הכרחי כדי שהצרכנים והלקוחות שלנו יהיו מרוצים ונראה מה זו חוויה טובה באמת.
    נדבר על פרסונליזציה, חיפוש לפי תמונה, חיפוש קולי, צ׳אטבוטים, סייען קולי, IoT, מערכות המלצה ומרצנדייז, marketing automation, רכבים אוטונומיים ומוביליות, מציאות רבודה, מציאות מדומה, רחפנים, סייבר, חיבורים בין אופליין לאונליין ועוד. נדבר גם על עולם הבינה המלאכותית בכלל, כיצד זה עובד ומה ניתן לעשות כדי לנהל את ״הקופסא השחורה״ הזו בצורה אפקטיבית יותר, ולקבל תוצרים משמעותיים יותר עבורנו ועבור הלקוחות שלנו.

  • סוגי החדשנות בעולם, ואיך עושים מזה כסף?

    כדי לדעת איך לייצר חדשנות טובה, עלינו קודם כל ללמוד בכלל ״מה יש״.
    מהם 10 סוגי החדשנות הקיימים בעולם (על פי מודל דלוייט) וכיצד ניתן ליישמם? האם חדשנות היא בהכרח מוצרית, או שמא זו יכולה לבוא לידי ביטוי במודל עסקי יוצא דופן, בשיטות הפצה חדשות, במהלך שיווקי מבריק או בשיטה אחרת? נסקור לעומק את הסוגים השונים וננסה לחשוב מה ניתן ליישם בארגונים שלכם כבר בימים אלה. בנוסף נדבר על הערך הכספי כמובן ונסקור מודלים עסקיים בעידן החדש. מ-freemium ל- affiliate marketing – איך עושים מזה כסף באמת?

  • האקוסיסטם היזמי ותהליכי גיוס הון ותהליכי ניהול חדשנות בארגונים גדולים

    במפגש זה נדבר על האקוסיסטם. מה זה בכלל, מהו האקוסיסטם היזמי ומהם תהליכי גיוס הון. נסקור מונחים חשובים שאתם חייבים להכיר מעולם היזמות, קרנות ההשקעה ותהליכים פיננסיים ועסקיים אשר קריטיים לצורך מימון מיזמים וחברות הזנק. נדבר גם על עולם הקהילות כמנוף ליצירת חדשנות ונסקור תהליכי חדשנות שונים כמו האקתונים, אקסלרטורים וחיבורים נוספים בתחומים אלה, אשר יעזרו לנו הן כיזמים והן כמנהלים בחברות אשר מעוניינים לשתף פעולה עם סאטרטאפים רלוונטיים.
    לא נוכל לסיים את המפגש בלי לרתום לעולם הפוליטיקה הארגונית, וכיצד נוכל לרתום אותה לצרכי קידום החדשנות בארגון בכלל ובצוותים שלנו בפרט.

  • חגיגת סיום

    סיכום הקורס והגדרת צעדים הבאים עבורכם, מצגות סיום של המשתתפים על אתגר, בעיה עסקית ו/או טכנולוגית בפני פאנל שופטים של בכירים מתעשיית ההייטק והחדשנות.

צוות המרצים

  • גדי מיקלס

    מנהל החדשנות והמחקר וחבר הנהלה, eBay ישראל

    גדי מיקלס

    מנהל החדשנות והמחקר וחבר הנהלה, eBay ישראל

    מנהל החדשנות והמחקר וחבר הנהלה, eBay ישראל. מומחה חוויות משתמש ויזואליות הממנפות טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה, אינטיליגנציה מלאכותית, AR ועוד.

רוצים לקחת את הקריירה שלכם לשלב הבא?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור