מחקר השראות

Inspiration Research

נקרא גם:

  • סווייפינג

Alternative Terms:

  • Swiping

מחקר השראות (Swiping – במובן של "לחטוף" או "לגנוב") היא שיטה מקובלת למציאת רעיונות לגבי מוצר או רכיב שעוסקים בפיתוחו, בין אם בשלב הקונספט והאפיון, ובין אם בשלב העיצוב הגרפי – באמצעות סקירה של מוצרים או רכיבים דומים. מקובל במיוחד לעשות מחקר מתחרים, שבו בוחנים ממשקים של מוצרים מתחרים, כדי לבחון כיצד הם פותרים בעיות דומות לאלו שניצבות בפנינו, והאם הפתרונות שהם מציעים נכונים ואפקטיביים.